loading...

روش های دریافت ویزای کاری قبرس شمالی

بازدید : 5
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 12:46


حالت اجتماعی ترکیه و قبرس شمالی
اکثریت عموم در هر دو مرزوبوم مسلمان می‌باشند و لهجه قانونی آنان ترکی میباشد. واحد پول مهم نیز در قبرس شمالی و ترکیه به لیر می باشد. همینطور فرهنگ و تمدن قبرس شمالی و ترکیه به کشور‌ایران مجاورت می باشد و حدوداً فرقی ویزا کاری قبرس شمالی با هم ندارند.


حالت رسمی ورود به ترکیه و قبرس شمالی
در شرایطی‌که قصد هجرت به ترکیه برای توریسم دارید، به روادید احتیاجی ندارید؛ البته در‌حالتی که برای شغل، علم آموزی یا این که اقامت دایم و موقت بدین مرزوبوم مسافرت میکنید، می بایست روادیدِ متناسب با هجرت خویش اخذ نمائید. این در حالی میباشد که برای مسافرت یا این که هجرت توریستی به قبرس شمالی به هیچ نوع ویزایی احتیاج وجود ندارد و به محض ورود به‌این مملکت، روادید برای شما صادر می‌گردد.


تفاوت سیستم آموزشی ترکیه با قبرس شمالی
با اعتنا به اینکه سیستم آموزشی مرز و بوم قبرس شمالی متناسب با نوع درس دادن ایالات متحده میباشد، اشخاص متعددی خواستار مسافرت تحصیلی به‌این میهن می باشند. این در حالی میباشد که سیستم آموزشی ترکیه مطابق معاهده بولونیا میباشد؛ البته فرقی ندارد که قبرس شمالی یا این که ترکیه را برای مقصد تحصیلی خویش گزینش نمائید؛ چراکه مدارک تحصیلی دانشکده‌های هردوی این کشورها از حیث جهانی دارای اعتبار می باشند.


مقایسه علم آموزی قبرس شمالی با ترکیه
مخارج تحصیلی در قبرس شمالی با دقت به بورسیه‌های 50 تا 100 درصدی درین میهن، بسیار ارزان‌خیس از ترکیه میباشد. در عین درحال حاضر شما برای ورود به دانش کده‌های قبرس شمالی، به ارائه سند لهجه یا این که امتحان ورودی احتیاج ندارید. این در حالی میباشد که ارائه سند لهجه مثل آیلتس در سطح 5.5 الی 6 و یا این که تافل و همینطور امتحان ورودی دانش گاه‌های ترکیه مثل یوس (YOS) الزامی میباشد.

بیشتر بدانید وضعیت، مزایا و معایب علم آموزی دکترا در قبرس شمالی

مقایسه امنیت و سیاست در قبرس شمالی و ترکیه
فرقی ندارد که به چه کشوری می خواهید سفر نمایید؛ قبرس شمالی یا این که ترکیه یا این که هر جای دیگری. در هر شکل شما می بایست به امنیت آن سرزمین دقت ویژه‌ای نمایید. بحران‌های سیاسی و ایرادات داخلی در مرزوبوم ترکیه، به خصوص طی یک‌سری سال اخیر بسیار چشمگیر بوده میباشد. از این رو می‌قدرت اظهار کرد که امنیت و رفاه قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی شمالی فعلا بیشتر میباشد.


حرف آخری
در‌این محتوا به طور مختصر به مقایسه دو سرزمین مهاجرپذیر پرداختیم تا شما بتوانید در میان قبرس شمالی یا این که ترکیه، مقصد آخری خویش را برای مسافرت گزینش فرمایید. با یک روئت کرد کلی به داده ها داده گردیده در‌این محتوا، می توانید متوجه گردید که قبرس شمالی از آن جهت که میهن بعدی دارتری است و از طرفی امنیت سیاسی و اقتصادی بسیار بالایی داراست، درنتیجه می تواند آیتم بهتری برای آتی شما و خانواده‌تان باشد؛

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 12:56


آیا میتوانید به اینجانب بگویید که به چه شکل می توانم شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را تعیین کنم؟
شایسته ترین شیوه سپرده گذاری در قبرس شمالی چیست؟
گزینش شایسته ترین مجال‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی برای هر فرد متعلق به اکثری از عامل ها میباشد، ولی به طور کلی می‌اقتدار تعدادی موعظه همگانی را برای گزینش شایست ویزا کاری قبرس شمالی ترین مجال‌های سرمایه‌گذاری در حیث گرفت:
تحقیق و تفحص
شایسته ترین منش برای تعیین شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی ، بازرسی و رسیدگی ظریف درباره بخشی میباشد که قصد سرمایه‌گذاری در آن را دارید. با نظارت مقاله‌ها، گزارش‌ها، آمارها و داده‌های مرتبط میتوانید داده ها مایحتاج را درباره زمان‌های سرمایه‌گذاری در قسمت متبوع به دست آورید.

چک ریسک
پیش از سرمایه‌گذاری در هر بخشی، بایستی بررسی دقیقی از ریسک‌های مربوط به آن قسمت جاری ساختن دهید. فهم و شعور مخاطرات و زمان‌های مربوط به هر قسمت قادر است به شما یاری دهد تا تصمیم بهتری درباره سرمایه‌گذاری در آن قسمت بگیرید.
انتخاب غرض سرمایه‌گذاری
می بایست انتخاب فرمائید که غرض شما از سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی در چه بخشی میباشد؛ آیا می خواهید درآمد ثابتی را از سرمایه‌گذاری خویش بدست آورید یا این که در پی پرورش سرمایه خویش می‌باشید؟ مقصود شما از سرمایه‌گذاری میتواند به شما یاری دهد تا بتوانید شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری را مهاجرت کاری به قبرس شمالی گزینش نمایید.

تنوع
شایسته ترین منش برای کاهش ریسک، سرمایه‌گذاری در قسمت‌های متفاوت میباشد. با سرمایه‌گذاری در بیش تر از یک قسمت، خطرها و زمان‌های مربوط به هر قسمت را توازن می‌دهید و می توانید به شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری دست پیدا فرمائید.

در غایت، بایستی دقت داشت که گزینش شایسته ترین مجال‌های سرمایه‌گذاری به جهت ابهام و خطراتی که در هر قسمت وجود دارااست، نیاز به پژوهش ها و مشورت ماهر داراست.

آیا خرید ملک در قبرس شمالی سودآور میباشد؟
شایسته ترین راه و روش سپرده گذاری در قبرس شمالی چیست؟
خرید ملک در قبرس شمالی می تواند یکی‌از زمان‌های سرمایه‌گذاری سودآور باشد، ولی همانگونه که در هر نوع سرمایه‌گذاری دیگری نیز، خطراتی نیز وجود داراست که بایستی به آن اعتنا گردد.
در سال‌های اخیر، با پرورش صنعت توریسم در قبرس شمالی، تقاضا برای خرید و اجاره ملک درین حیطه ارتقاء یافته میباشد. ارزش ملک در قبرس شمالی نسبتاً ذیل‌خیس از بخش اعظمی از بخشها دیگر در حوزه‌ میباشد و بازار ملک درین حوزه‌ نسبتاً برای سرمایه‌گذاران تازه گشوده میباشد.
در غایت، برای گزینش شایسته ترین زمان‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی، بایستی شعور دقیقی از خطرها و مجال‌های مربوط به هر قسمت داشته باشید.

بازدید : 4
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:19


مدارک لازم برای نام نویسی در دانش گاه اروپایی لفکه
برای نام نویسی در دانش کده اروپایی لفکه معمولاً مدارک ذیل لازم میباشد. لطفاً دقت داشته باشید که ممکن میباشد در هر دانشکده و نرم‌افزار تحصیلی خاصی تفاوت‌هایی ویزا کاری قبرس شمالی در مدارک موردنیاز وجود داشته باشد،

هیبت درخواست پرشده و امضاشده
واپسین گواهی تحصیلی
فتوکپی سند شناسایی مانند گذرنامه
اسکن کارنامه تحصیلی و ریزنمرات
نسخه برداری سند گویش انگلیسی (در شکل وجود)
علت طومار
سفارش طومار (برای ارشد و فراتر)
ارائه مدرک تمکن مالی
بورسیه‌های تحصیلی دانشکده اروپایی لفکه
کالج اروپایی لفکه به‌تیتر یک دانش گاه غیرانتفاعی در قبرس شمالی، طیف عظیم‌ای از گونه های بورسیه‌های تحصیلی را ارائه میدهد که خویش به علت بزرگی برای دانشجو یان عشق و علاقه‌مند به علم آموزی در قبرس شمالی تبدیل گردیده است. این دانش کده به دانشجو ها دربین‌المللی ترم او‌لین، 50 درصد بورسیه تحصیلی اعطا می‌نماید. همینطور، دانشجویانی که خواهر یا این که برادرشان در کالج اروپایی لفکه علم آموزی می‌نمایند، می توانند از بورسیه 25 درصد کالج منتفع شوند. ولی، این نوع بورسیه به دانشجویانی اعطا میگردد که هردو خواهر یا این که اخوی در اپلیکیشن‌های کارشناسی تصویب‌اسم کرده باشند و در حالتی‌که یکی‌از خواهر و برادرها در مدت فوق لیسانس باشد، اعطا نمیشود. خلال بورسیه‌های تحصیلی ارائه‌گردیده به دانشجو یان، بورسیه‌های ورزشی و فرهنگی نیز درین دانشکده وجود دارا هستند که بسته به دستاورد علم آموزان در فن‌های ورزشی یا این که فرهنگی در سطح ملی و میان‌المللی اعطا میشود.

خوابگاه‌های دانش گاه اروپایی لفکه
خوابگاه کالج‌های قبرس شمالی ازنظر چگونگی و امروزی بودن، در سراسر اروپا آوازه دارا هستند. خوابگاه‌های کالج اروپایی لفکه به‌شکل یکسری بلوک سوئیت میباشند و اتاق‌ها به طور یک نفره، دو نفره و سه نفره تهیه و تنظیم گردیده‌اند.

اما این دانش کده، یکسری پکیج‌های خوابگاهی را یار و همدم با بورسیه 50 درصد به دانشجو یان ارائه می‌دهد که هزینه‌ها را به صورت قابل توجهی کاهش می دهند. هزینه هر ساله پکیج اختصاصی اتاق‌های سه نفره 5495 یورو، اتاق‌های دونفره 5595 یورو و اتاق‌های یک نفره 6859 یورو میباشد.

خصوصیت‌های اساسی اقامت در خوابگاه‌های فوق‌العاده این دانشکده مهاجرت کاری به قبرس شمالی دسترسی به:
Wi-Fi
میز پژوهش
تخت یک ‌نفره
آشپزخانه مشترک یا این که محرمانه
کم آب‌شویی سری یا این که مشترک
تهویه مطبوع در اتاق‌ها
تلویزیون شیت LED
سرویس بهداشتی ساده یا این که درون آپارتمان
امنیت 24 ساعته
کافه تریا
سوپر مارکت
حمل ‌و نقل

بازدید : 2
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 12:48


مهم‌ترین شهرهای قبرس شمالی
نیکوزیا(لفکوشا)
لفکوشا (نیکوزیا)، پایتخت قبرس شمالی میباشد، این شهر در راءس جزیره قبرس واقع گردیده و به همین ادله سواحل دیده نشده و تفریح های دریایی که مطرح ترین زیبایی قبرس شمالی به‌حساب می‌آید، در نیکوزیا نیست. البته معاش درین شهر مزایای بخش اعظمی دارااست، از جملهً گردشگران و ازدحام کمتری وجود داراست، درنتیجه بخش اعظمی از مشاغل خدماتی (دکان‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها) ارزش‌ها را در فصول توریسم ارتقاء نمی‌دهند.
زیباترین و مطرح ترین شهر سرزمین قبرس میباشد و تحت عنوان فقط شهر دو تکه عالم شناخته می‌شود که بخشی از آن در قبرس شمالی و بخشی دیگر در قبرس یونانی میباشد. طی موافقت طومار فی مابین مسئولین هر دو سرزمین عبور و مرور شهروندان قبرس شمالی و یونانی به قسمت مقابل فارغ از تایید صلاحیت و فقط با کارت شناسایی شکل میگیرد. این شهر مهم‌ترین اداره ها قبرس شمالی را در خویش ویزا کاری قبرس شمالی مکان داده میباشد.
مدل معماری این شهر، قرن ها‌وسطایی میباشد و بخش اعظمی از بنا‌های امروزی مثل بارها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های پرجنب‌وجوش در‌این شهر به وجود آمده‌اند و این عظیم‌شهر خوشگل را به نقطه تلاقی آیین‌ها، مذهب‌ها و تابعیت‌های متعدد تبدیل کرده اند.
نیکوزیا یکی‌از شهرهای دانشجویی قبرس شمالی میباشد و جمعیت دانشجویی آن بیش تر از ۳۴۰۰۰ نفر میباشد. فستیوال بهاری، هرسال به وسیله کالج خاور مجاورت در نیکوزیا برگزار می گردد، جایی که خوانند‌گان و مجموعه‌های مشهور قبرسی، ترکی و میان‌المللی در آن اعمال می‌نمایند و راس فرهنگی دانشکده آتاتورک نیز صاحبخانه فستیوال میان‌المللی هر ساله تئاتر قبرس میباشد.

شهر نیکوزیا یا این که لفکوشا به جهت آحاد بارندگی هر ساله معدود و معدل دمای هر ساله بالا دارنده آب و هوای گرم و نصفه کم آب است. فصل‌تابستان در نیکوزیای شمالی گرم و کم آب و فصل‌زمستان‌های آن معتدل و دلپذیر میباشد. ولی گه گاه در شب‌های فصل زمستان، یخ‌بندان ملایمی وجود داراست و حدود 43 روز بارانی در زمان سال دارااست.

از جای های جذاب این شهر می شود به نکات زیر اشاره نمود:

گرمابه بیک
موزه پزشک فاضل خرد
قصر درویش پاشا
محله سامان باغچه
کلیسای ارمنیان
محله آراباهمت
مسجد سلیمیه کامه
مسجد حیدر پاشا
فاماگوستا
فاماگوستا شهری بلندمرتبه و لبریز رونق در سواحل شرقی قبرس شمالی میباشد. مسافت آن با گیرنه، بیش تر از یک ساعت رانندگی میباشد. این شهر، راس حیطه گازیماوسا در قبرس شمالی و ترکیبی دیدنی از یک بافت کهن و امروزی شهری میباشد. فاماگوستا دارنده عمیق‌ترین بندر در قبرس شمالی میباشد و براین اساس تبارک‌ترین کشتی‌ها از اینجا عبور می‌نمایند. در‌حالتی که قصد معاش کردن در فاماگوستا را دارید، این شهر و محیط آن، دارنده جاذبه‌های طبیعی و توریسم بی شماری میباشد و مطمئن باشید در‌این شهر قشنگ، تعطیلات و لحظات فراموش نشدنی مهاجرت کاری به قبرس شمالی را خواهید سپری کرد.

فاماگوستا همینطور دارنده سواحلی قشنگ، با شن های طلایی و مناظری کمیاب و منحصربه‌فرد است، در شهر زیبای فاماگوستا کلیساهای متعددی وجود داراست، تاریخ ایجاد کرد این کلیساها، مرتبط با قرن سوم میلادی میباشند، که آدرس از فرهنگ وتمدن بی نیاز این شهر بسیار خوشگل است.

شهر فاماگوستا منزلگاه مناظر و جای هایی جذاب مانند:

خرابه های شهر سالامیس
خانقاه سنت برناپاس
مسجد لالا مصطفی پاشا
کلیسای جامع سنت نیکولاس
ساختمان بلند اوتلو می باش

بازدید : 2
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32


هزینه آب و برق در قبرس شمالی
یک کدام از از سایر مفاد اصلی در هزینه‌های معاش در قبرس شمالی، هربنه آب و برق میباشد. هزینه آب در یک خانواده 4 نفره به صورت معمول مساوی 100 لیر در ماه میباشد. دیدنی میباشد بدانید که با به کارگیری از کارت شارژ آب، میتوانید آب مصرفی خویش را شارژ فرمائید. هزینه برق نیز در قبرس شمالی در فصول گوناگون سال متغیر میباشد و در میان 300 تا 600 لیر جابه‌جا ویزا کاری قبرس شمالی می‌گردد، چون در فصل تابستان مصرف برق فراتر می‌رود.

هزینه مواد غذایی در قبرس شمالی
هزینه مواد غذایی در قبرس شمالی به نسبت هزینه‌های مسکن بسیار کمتر میباشد. غذاهای محلی در‌این ناحیه به صورت قابل توجهی ارزان‌خیس از سایر مواد غذایی می باشند. در حوزه باغداری و کشاورزی، استعمال از کودهای شیمیایی به طور کاملً ممنوع میباشد. مثلا، صیفی جات محلی با با کیفیت و ارزش قابل قبولی در دسترس میباشند. اکثر میوه‌ها و صیفی‌جات به طور ارگانیک و طبیعی کشت می شوند که مزه و طعم آنان لذیذ و دلنشین میباشد.

هزینه حمل و نقل در قبرس شمالی
یک کدام از جنبه‌های اساسی هزینه‌های معاش در قبرس شمالی، هزینه رفت و آمد میباشد. حمل و نقل همگانی در‌این ناحیه به لحاظ ضعیف میباشد، براین اساس خوب میباشد مبادرت به خرید یک خودروی فردی فرمایید. برای سفر فی مابین شهرها اتوبوسها در دسترس می‌باشند، البته تعداد آنها محصور میباشد.

چنانچه یک خودرو در قبرس شمالی بخرید، به صورت معمول هزینه حمل و نقل ماهانه شما حدود 1500 لیر خواهد بود. البته در شرایطی‌که که از حمل و نقل همگانی و ماشین کرایه ای‌ها برای رفت و آمد به کار گیری فرمایید و خودرو نداشته باشید، هزینه ماهانه حدود 2000 لیر خواهد بود. هزینه حمل و نقل در قبرس شمالی به عواملی متغیر به عنوان مثال مسافت، نوع حمل و نقل، ساعت پروازی، فصل، و سطح تقاضا بستگی دارااست.

مسافت : مسافت فی مابین دو جای مقصد از مهم ترین عواملی میباشد که در گزینش هزینه حمل و نقل در قبرس شمالی اثر میگذارد. همینطور، نوع حمل و نقل نیز اصلی میباشد، آیا حمل و نقل باطن شهری میباشد یا این که داخل مرزو بوم یا این که دربین المللی.
نوع حمل و نقل :هزینه حمل و نقل بسته به نوع وسیله نقلیه گوناگون میباشد. مثلا، هزینه حمل و نقل با اتوبوس یا این که ماشین کرایه ای، ارزان‌خیس میباشد نسبت به حمل و نقل با آژانس فرودگاهی.

ساعت پروازی: در قبرس شمالی ساعتها پروازی شبانه روزی و روزمره فعال سازی می‌گردد. بسته به ساعت پروازی هزینه حمل و نقل متغیر میباشد.

فصل: در فصل‌تابستان هزینه حمل و نقل معمولا بیشتر میباشد، چون تعداد گردشگران بیشتر میباشد.
سطح تقاضا: در وقتی که تقاضای بالایی برای حمل و نقل وجود داراست، هزینه ممکن میباشد بیشتر مهاجرت کاری به قبرس شمالی خواهد شد.
هزینه معالجه در قبرس شمالی
معالجه های پزشکی در قبرس شمالی نسبت به بقیه کشورهای اروپایی به نسبت ارزان میباشد که یکی‌از جاذبه های مهم توریسم پزشکی درین میهن میباشد. نگهداری های بهداشتی در قبرس شمالی با استانداردهای بالا و کیفیت خوب شناخته می شود. هزینه معالجه های پزشکی درین مرزوبوم به صورت قابل توجهی کمتر از سایر کشورهای اروپایی میباشد، این زمینه آن را به آیتم ای دیدنی برای گردشگران پزشکی تبدیل نموده است. طریق های متفاوت به عنوان مثال جراحی زیبایی، معالجه های دندانپزشکی و معالجه های باروری با مخارج بسیار مقرون به صرفه‌ای در دسترس می‌باشند و برای اشخاصی که به‌دنبال صرفه‌جویی در مخارج درمانی هستند، این آیتم تحت عنوان یک گزینش بهتر مطرح میباشد.

بازدید : 4
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 12:59


خذ اقامت و ملیت قبرس شمالی از روش مسافرت کاری
قابلیت و امکان فعالیت در قبرس و دریافت اقامت دایم قبرس از روش فعالیت، بعد از 5 سال قابلیت پذیر میباشد. طبق ضابطه شهروندی و اقامت قبرس، شخصی که به زمان 5 سال در قبرس معاش نموده باشد قادر است برای اقامت زمانبر بازه زمانی مبادرت نماید. برای اخذ این اقامت وقتگیر زمان، شخص می بایست 5 سال به صورت مداوم در‌این مرز و بوم معاش نماید و از آنجایی که شخص عموماً نمی‌تواند بعداز دریافت روادیدِ کاری بیشتراز 4 سال اقامت قبرس را اخذ نماید، این دستور بسیار طاق ویزا کاری قبرس شمالی ت فرسا میباشد.

کلاً قبرس، کشوری وجود ندارد که مهاجرپذیر باشد‌ و ضوابط اعطای ملیت و اقامت دایم در آن سختگیرانه میباشد. اشخاصی که قصد سفر و اقامت دایم در سرزمین دیگری را دارا هستند شاید قبرس شایسته ترین گزینش برای آن اشخاص نباشد، پس خوب میباشد عده ای که قصد دریافت اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش شغل را دارا هستند بتوانند به کشورهایی با بازه زمانی مجال کوتاه تری بروند. شما می توانید، اقامت دایم و همینطور گذرنامه‌های صادر گردیده را نظارت فرمائید و بعداز 7 سال اقامت، میتوانید برای گذرنامه در قبرس مبادرت فرمائید.

حالت کلی سفر به مرزو بوم قبرس شمالی
سفر به قبرس شمالی مانند بقیه سرزمین ها عموماً هر مرز و بوم بسته به ضوابط جان دار در آن، موقعیت خاص خویش را برای تایید مهاجر دارااست، ولی مجموعاَ، حالت همگانی ذیل برای هجرت کاری برای اکثر کشورها انجام می گردد:

سن تقاضاکننده: معمولاً فی مابین 20 تا 30 بالاترین امتیاز برای مسافرت کاری در لحاظ گرفته میشود. از سوی دیگر، اکثر کشورها سن پایین 32 سال را تحت عنوان هجرت پرسنل در حیث میگیرند. یا این که برای مثالً بعضی وقت ها در آلمان این عدد به 40 می رسد، البته معمولا اشخاص تحت 30 یا این که 32 سال بسیار بیشتر احتمال تایید مهاجر را دارااست.

مدرک گویش: عموماً اکثر کشورها برای استخدام مهاجران به دست کم معدل نمره آیلتس 6 یا این که 6.5 و گه گاه 7 نیاز دارا‌هستند.

تحصیلات: به صورت معمول، لیسانس دست کم سطح تحصیلات موردنیاز برای سفر کاری میباشد؛ البته این گزینه میتواند گوناگون باشد. به عنوان مثالً کارگران ماهر سوای سند دانشگاهی میتوانند در اکثری از کشورها (به ویژه آلمان و کانادا) شغل نمایند. مثلا، یک نجار حرفه ای ممکن میباشد به اندازه کافی خوش شانس باشد که با درآمد بسیار بهتر در کانادا شغل نماید، حتی در حالتی‌که گواهی دانشگاهی نیز نداشته باشد.

تجربیات کاری: اکثر کشورها به دست کم 3 سال تجارب کاری نیاز دارا‌هستند، عمدتاً در قضیه مربوط به شغلی که برای آن درخواست می کنید. حتی ممکن میباشد برخی کشورها از شما تا 8 سال سوابق عمل بخواهند.

شرایط فردی: مثلا، در حالتی‌که سوابق کیفری، بیماری یا این که ایراد پزشکی ندارید، بضاعت و توان مالی برای سفر و حضور در سرزمین مقصد را دارید. میتوانید اثبات نمائید که در هم اکنون رجوع به سرزمین خویش می‌باشید و در کنار کار فعلی خویش هیچ کار دیگری در مرزو بوم مقصد ندارید.

مدارک فردی: مانند داشتن گذرنامه دارای اعتبار، ترجمه مدارک هویتی، ترجمه مدارک مالی و تحصیلی، روادید و هزینه هجرت، رزومه بی نقص، سفارش طومار از کارفرمایان مهاجرت کاری به قبرس شمالی قبل در مرز و بوم مبدا (در شکل بایستگی) و غیره.

صحبت آخری
قبرس شمالی، یکی مقصد‌های مطلوب برای هجرت کاری میباشد که امروزه اشخاص متعددی برای هجرت از آن استقبال می‌نمایند. پیش از اینکه برای مسافرت کاری به قبرس، تصمیم آخری خویش را بگیرید، می بایست به قانون ها مهاجرپذیری قبرس و همینطور جمعیت ذیل این مملکت نیز، اعتنا داشته باشید.

اخذ اقامت کاری به طور دایم در قبرس شمالی، کاری بس مشقت بار بوده و اکثری از افراد بعد از طی حدود 4 سال، بدون چاره به شکاف خاک قبرس می گردند و قابلیت و امکان تمدید اقامت کاری خویش را نخواهند داشت.

بازدید : 3
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:17


جنبه های حقوقی و مالکیت
فهم جنبه های حقوقی و مالکیت هنگام خرید ملک در قبرس شمالی بسیار اساسی میباشد. در اینجا بعضی از ملاحظات کلیدی ویزا کاری قبرس شمالی وجود داراست:

ورقه ها مالکیت: اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که ملک متبوع شما دارنده ورقه ها مالکیت بدیهی میباشد. نظارت مطلوب با یک نماینده قانونی دارای اعتبار برای پرهیز از عوارض رسمی ضروری میباشد.
مالیات ها: از مالیات بر بودجه و هرگونه مخارج مربوطه مطلع باشید. مالیات میتواند بسته به نوع ملک و به کار گیری شما (مسکونی یا این که اجاره ای) گوناگون باشد.
علم جامع از جنبه های حقوقی و مالکیت به شما امداد می نماید سپرده گذاری مطمئنی داشته باشید.

تصمیم گیری: سوالاتی که بایستی بپرسید

برای تصمیم گیری آگاهانه، این سوال ها را از خویش بپرسید:

حق تقدم های اساسی شما در یک ملک چیست؟ آیا این گوشه و کنار، حریم محرمانه، راحتی یا این که معاش اجتماعی میباشد؟
اپ های بلند مقطع خویش را در حیث بگیرید. آیا در‌پی یک منزل برای مدام، یک تعطیلات، یا این که یک ملک سپرده گذاری می‌باشید؟
معاش روزانه خویش را چه گونه تصور میکنید؟ آیا یک خلوت حیاط دار آهسته را ترجیح می دهید یا این که هیاهو یک جامعه آپارتمانی؟
در خصوص دارایی خویش واقع دربین باشید و تحلیل فرمایید که از لحاظ مخارج اول و مخارج سرازیر به راحتی می‌توانید از ذمه آن برآیید.
درصورتی که سرمایه گذار می‌باشید، استراتژی سپرده گذاری خویش را تحلیل نمایید. آیا در‌پی درآمد اجاره یا این که ارتقا سرمایه بلند زمان میباشید؟
با پرداختن بدین سؤالات، به وضوح متوجه خواهید شد که کدام نوع میزان دارایی با حق تقدم ها و هدف ها مخصو مهاجرت کاری به قبرس شمالی شما مطابقت و همخوانی دارااست.

فیض

کشف کردن ملک رویایی قبرس شمالی

تعیین دربین ویلاها و سوئیت های قبرس شمالی در غایت به ترجیحات فردی، مدل معاش، میزان دارایی و هدف ها بلند مقطع شما بستگی دارااست. هر دو نوع ملک مزایای متمایز ارائه می‌دهند و تصمیم می بایست نماد دهنده نیازهای شخصی شما باشد.

بازدید : 11
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 14:45


حقوق و دستمزد و مزایای فعالیت در قبرس
در مقایسه با سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، دستمزد و مزایای یک کارکنان در میهن قبرس شمالی، یه خرده زیر خیس میباشد؛ اما زیرا معیار مالیات هم درین مرزو بوم کمتر از کشورهای دیگر عضو اتحادیه اروپا میباشد، همین دستمزد و مزایای زیر هم میتواند برای اکثری از متقاضی ها فعالیت در قبرس ویزا کاری قبرس شمالی شمالی مطلوب باشد.

دستمزد مبنا ضابطه عمل در قبرس شمالی هر سال تغییر تحول می‌نماید، البته بر پایه ی با ضابطه شغل سرزمین قبرس شمالی، در سال 2018 میلادی بیشترین دستمزد یک پرسنل، موازی با دو هزار و پنجاه و هفت لیر ترکیه بود.

کمترین حقوق و دستمزد یک کارکنان نیز در‌این سرزمین موازی با دو هزار و سیصد و شصت و پنج لیر ترکیه میباشد. سایر مزایایی که دولت قبرس شمالی به کارگران و نیروی کار شاغل درین میهن ارائه می‌دهد عبارتند از جایزه بازنشستگی و محرک‌های هر ساله و بیمه‌ی درمانی و بیمه قدمت.

در مملکت قبرس شمالی یک‌سری از مشاغل درآمد بالاتری نسبت به مشاغل دیگر دارا هستند. در واقع فعالیت در قبرس شمالی هم مانند شغل در بقیه کشورها به یک صورت و با یک درآمد یکسان وجود ندارد. برای مثال مشاغل مرتبط با کار‌های توريستی مانند هتل داری، رستوران داری، مدیر کردن مرکزها تفریحی و اجاره ماشین درآمد بالایی در میهن قبرس شمالی دارا‌هستند. اما در هر کشوری، مشاغلی که با گردش گر‌ها راز و فعالیت دارا هستند معمولا از مشاغل دیگر، پردرآمدتر می‌باشند. ماشین کرایه ای مسافرتی هم عمل پردرآمدی در میهن قبرس شمالی میباشد. مشاغل مرتبط با ورزش‌های دریایی و اما صرافی‌های دربین المللی هم در سرزمین قبرس شمالی، به درآمد نیکی باعث می گردند.

مشاغل مرتبط با کشاورزی و دامداری و هم اینگونه مشاغل مرتبط با ایجاد مسکن هم در مملکت قبرس شمالی پردرآمد میباشند. ضمن اینها، مشاغلی مانند صادرات گونه های صنعت های دستی و صادرات اشکال تولیدات کشاورزی مانند گندم، جو، مرکبات و سیب زمینی، کالاهای صنعتی، میوه‌های متعدد‌، تنباکو، گونه های خرقه و کفش و هم اینگونه واردات مانند مواد خوراکی، گوسفند و گاو و هم اینگونه واردات نفت و گونه های محصول‌های شیمیایی در میهن قبرس شمالی سودآور می‌باشند.

نرخ بیکاری و بازار فعالیت در قبرس
مرزو بوم قبرس دارنده نرخ بیکاری پایینی میباشد و به جهت رویش اقتصادی خیر و خوبی که‌این مرزو بوم دارااست نرخ بیکاری این مرز و بوم سالانه رو به کاهش میباشد. از جمله نرخ بیکاری در مرزو بوم قبرس در سال 2022 و در ماه آوریل 5.1 درصد بوده که‌این عدد در ماه می به 4.8 درصد کم شده میباشد. قبرس یک اطراف بسیار امن برای معاش و شغل میباشد. فاصله های هجرت کوتاه میباشد، به این ترتیب برخلاف اکثری از کشورهای اروپایی دیگر رفت و آمد روزمره شما معمولاً بسیار سریع و ارزان خواهد بود. شخصی که در قبرس عمل می نماید به صورت معمول حدود 2160 یورو در ماه درآمد داراست. دستمزدها از 550 یورو (کمترین حقوق) تا 9660 یورو (بالاترین حقوق و دستمزد) متغیر میباشد. این معدل دستمزد ماهانه مشتمل بر مسکن، حمل و نقل و بقیه مزایا میباشد.

مشاغل قابل فروش در قبرس شمالی
از سوی دیگر، شما این تعیین را دارید که یک کسب و کار جان دار در قبرس شمالی را خریداری نمائید. اکثر اوقات زمان ها در مورد خرید تاکسی های املاک، بارها، رستوران ها و موسسه ها سرویس ها توریسم بوجود میایند. به غیر از این مفاد، شرکت ها محصور دیگری نیز وجود دارا هستند، همانگونه که در انگلستان وجود داراست.
چه کار هایی در قبرس شمالی از در آمد بالایی بهره مند میباشند؟
برای مثال مشاغل مرتبط با عمل‌های توريستی مانند هتل داری، رستوران داری، مدیر کردن مرکز ها تفریحی و اجاره ماشین درآمد بالایی در مملکت قبرس شمالی دارا هستند. ولی در هر کشوری، مشاغلی که با گردشگر‌ها راز و عمل دارا‌هستند معمولا از مشاغل دیگر، پردرآمدتر میباشند. ماشین کرایه ای مسافرتی هم کار پردرآمدی در سرزمین قبرس شمالی میباشد. مشاغل مرتبط با ورزش‌های دریایی و ولی صرافی‌های در بین المللی هم در مرزوبوم قبرس شمالی، به درآمد خیر باعث مهاجرت کاری به قبرس شمالی میشوند.
داشتن چه مهارت هایی برای فعالیت در قبرس شمالی نیاز میباشد؟

اولا آموزش گویش انگلیسی، ترکی و یونانی قادر است برهان گزینش کننده ای در این باره باشد.
ثانیا داشتن مهارت در فن‌های مهندسی مانند مهندسی کامپیوتر و برق و … بسیار اثر گذار میباشد.
ثالثا داشتن سرمایه به مراد سپرده گذاری در آن مرز و بوم هم می‌تواند امتیاز بزرگی برای شما محسوب خواهد شد.
داشتن مهارات‌های ارتباطی
داشتن تحصیلات عالیه دانشگاهی
و هم اینگونه داشتن رزومه کاری به درد بخور هم به شما امداد فراوانی خواهد کرد تا به غرض خویش یعنی تصاحب کردن روادیدِ کاری در مرزوبوم قبرس شمالی برسید.

بازدید : 26
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 زمان : 13:18


واحد سنجش حقوق و دستمزد و مزایا در میهن قبرس شمالی
به طبع قضیه‌ی دستمزد از مهم ترین مواقعی می باشند که شخص کارجو قبل از تعیین فعالیت، آن‌ها‌را رسیدگی ویزا کاری قبرس شمالی می‌نماید.

عالی میباشد بدانید که طبق آمرا، نرخ بیکاری در قبرس شمالی در سال میلادی روان، موازی با 2 درصد میباشد. در 5 دهه‌ی اخیر این مرزوبوم به حیث اقتصادی و ایجاد اشتغال رویش قابل مراعات‌ای داشته میباشد؛ از همین رو جزو کشورهای فعال اقتصادی در جایگاه‌ی میانگین جای دارد.

واحد سنجش دستمزد و مزایا مبتنی بر همه کشورهای جهان، به تخصص، ترازو اشراف و تجربیات شخص بستگی دارااست؛ البته ما در جدول تحت روی هم رفته به تحقیق بعضی از فن‌ها و واحد سنجش دستمزد و مزایای پرداختی به مشاغل مرتبط با آنان خوا هیم مهاجرت کاری به قبرس شمالی پرداخت.

نوع رشته یورو در سال
مدیریت پروژه IT 54.500
مدیریت مارکتینگ 45.700
رئیس بازاریابی 45.000
رئیس هتل 45.000
حقوق و دستمزد دریافتی پرسنل معمولی در شهرهای متفاوت گوناگون میباشد؛ البته در مجموع می‌قدرت بیان کرد که دستمزد یک پرسنل بی آلایش از 870 یورو تا 1.300 یورو در سال متغیر خواهد بود.

work-in-northern-cyprus-5
همینطور در سال 2021حداقل حقوق و دستمزد وزارت عمل طبق ضابطه در میهن قبرس شمالی، 3800 لیر ترکیه بوده، که‌این مبلغ در سال 2022 به 7 هزار لیر ارتقا پیدا نموده است.

اشخاص، طبق تجارب، واحد سنجش تحصیلات، مهارت، توافق با کارفرمای قبرسی و … دریافتی‌های مختلف و مطلقا بیشتر از دست کم حقوق و دستمزد وزارت عمل را خواهند داشت.

در جدول ذیل معدل درآمد کار‌های غیر مدیریتی را برایتان آورده‌ایم:

تیتر عمل درآمد ماهانه تیتر فعالیت درآمد ماهانه
جوشکار 8074 لیر دندانپزشک 16365 لیر
دستیار اداری 7528 لیر کارمند دولتی 6394 لیر ( دست کم )
معمار 13057 لیر استاد گویش انگلیسی 10360 لیر
مشاور مالی 16477 لیر کارمندان ساختمانی 7528 لیر
گارسون 8259 لیر مهندس 16762 لیر
ترجمه کننده 10368 لیر پرستار 9434 لیر
حسابدار 11359 لیر منشی 7385 لیر
پزشک معالج 14837 لیر نماینده قانونی 14443 لیر
سرآشپز 10957 لیر اشخاص بازنشسته 3500 – 7000 لیر
دامپزشک 12477 لیر مکانیک خودرو 8083 لیر
مالیات بر درآمد در میهن قبرس شمالی، معیار 10 درصد میباشد. نادر بودن نرخ مالیات سبب ارتقاء پول در دسترس عموم و در سود ارتقاء چگونگی معاش با همین مبالغ درآمدی می شود. این دلیل می تواند در معاش اشخاص تاثیرگذار و سبب رضایت بخشی باشد.

بخش اعظمی از عمل‌ها در قبرس شمالی، فصلی میباشند. این بدان معناست که به صورت نمونه کار‌های خدماتی و توریسم در فصل‌های فصل بهار و فصل تابستان رونق داشته و شغل های دولتی و موسسه ها فراگیری خوب مطلوب فصول فصل پاییز و فصل زمستان می‌باشند.

بازدید : 9
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 12:08


حالت ملازمان هنگام دریافت روادیدِ کاری قبرس
با دریافت روادیدِ کاری قبرس می‌توانید برای همسر و فرزند تحت ۱۸ سال خویش، اقامت یاروهمدم اخذ نمایید. در حالتی‌که که بتوانید روادیدِ کاری قبرس شمالی را دریافت فرمایید، اعضای خانواده شما که ذیل تکلفتان می‌باشند هم می‌ توانند مانند بقیه افراد مقیم مملکت قبرس شمالی، به صورت بدون پول از خدماتی مانند سرویس ها بیمه درمانی، سرویس ها مرتبط با ی ویزا کاری قبرس شمالی ادگرفتن و … منتفع شوند.

موردها تسهیل کننده در فرایند یافت کردن عمل در قبرس شمالی
سوابق کاری قادر: به طور طبیعیً داشتن یک رزومه توانمند میتواند یک آیتم بسیار اثر گذار در مورد هجرت باشد و به شما در طول روند کشف کردن شغل و دریافت کردن اقامت، امداد شایانی نماید.
آیتم دیگر داشتن سند تحصیلی مرتبطی میباشد که از دانش گاه های دارای اعتبار صادر گردیده باشد. ولی این زمینه ضروری وجود ندارد البته می‌ تواند در فرآیند سفر بسیار یاری کننده باشد. درضمن در حالتی‌که که شما سوا‌التحصیل از دانش کده های مملکت قبرس شمالی باشید، شانستان برای جستن شغل در‌این سرزمین به صورت قابل توجهی ارتقاء مییابد.
همینطور بدین گزینه اعتنا داشته باشید که احاطه به گویش ساکن قبرس شمالی (لهجه ترکی)، می‌ تواند در جلب لحاظ صاحبکار بسیار تاثیرگذار باشد.

مدارک لازم برای شغل در قبرس شمالی
• گذرنامه (اصل و نسخه برداری)
• مدرک عدم سوء پیشینه در سرزمین مبدا
• گواهینامه سالم شخصی در آزمایشگاهی که گزینه پذیرش دولت مهاجرت کاری به قبرس شمالی قبرس شمالی باشد
• گواهی های گزینش محل سکونتتان در قبرس شمالی

شیوه آمدن به بازار عمل
همانگونه که گفته شد، داشتن یک رزومه توانمند و اشراف به گویش های انگلیسی و ترکی، میتواند دستور مسافرت شمارا تسهیل نماید. هم‌اینگونه اشراف عملی شما به کاری که برای آن تقاضا می دهید هم می‌تواند موجب خوب قانع شدن صاحبکار و اداره سفر خواهد شد. شایان بیان میباشد که چنانچه که قصد دریافت اقامت توسط تصویب کمپانی را داشته باشید، روند اخذ اقامت بسیار معمولی خیس ایفا می ‌خواهد شد البته به طور طبیعیً در این شیوه نیاز به اخذ مشورت و پند از متخصصان فرمان خواهید داشت.
درآمد در سرزمین قبرس شمالی
ولی آیتم، یک زمینه کلی میباشد و به پارامتر های متعددی مثلا خویش فعالیت، ترازو سوابق شغل، سطح تحصیلات و … بستگی داراست البته کلاً معدل درآمد در مرز و بوم قبرس شمالی، ماهانه نسبتاً ۵۵۰۰ لیر میباشد که کفاف یک معاش مطلوب را (حتی در صورتیکه که اجاره منزل ماهانه پرداخت فرمائید)، می‌دهد. ولی واحد سنجش هزینه ها و هزینه های اشخاص بسته به مدل معاش ای که تعیین می نمایند، گوناگون میباشد ولی در قیاس با مملکت خودمان، تهیه کردن یک معاش با سطح میانگین در مرزوبوم قبرس شمالی، بسیار سهل خیس میباشد.
اما به‌این نکته هم اعتنا داشته باشید که ترازو درآمد شما با سپری شد مجال، به ندرت ارتقاء مییابد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 145
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی